سایتی برای موبایل وکامپیوتر
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی کامل برای موبایل و کامپیوتر و آدرس sbdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نرم افزار PowerDVD 11 Ultra v11.0.1620.jpg

PowerDVD 11 Ultra v11.0.1620.51يك نرم افزاربسيار قدرتمند براي پخش DVD با كفيت بالا مي باشد.اين بار سايت تك موبايل با ارائه اين ابزار حرفه اي  نه تنها درهای جدیدی از ابزارهای پخش  DVDبه روی شما گشوده ، بلکه با قابلیت پخش سایر گونه های هم رده ی خود نظیر Video CD و بلوری دیگر هیچ گاه نیاز به نصب چندین و چند برنامه مختلف نداريد.
 

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:21 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 


AIMP نرم افزاری از دسته نرم افزار های مالتی مدیا به حساب می آید. این نرم افزار قادر تا فرمت های رایج صوتی و تصویری را برای کاربر پخش کند. اگر از ظاهر ساده و یک نواخت سایر برنامه های پلیر خسته شده اید، ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد می کنیم چرا که دارای پوسته های زیبایی می باشد که در هر زمان شما می توانید نسبت به تغییر آن اقدام کنید. نرم افزار AIMP دارای یک اکولایزر داخلی می باشد که به وسیله آن می توانید مدیریت کاملی بر روی صدا های پخش شونده داشته باشید. از ویژگی های این برنامه می توان به حجم کم، سازگاری با تمام نسخه های ویندوز شرکت مایکروسافت، پشتیبانی از زبان های مختلف و ... اشاره کرد.
 

 

      



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:17 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 


Zoom Player Business FLEX نرم افزاری قدرتمند در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری را به صورت کامل ساپورت می کند و می تواند اکثر آن ها را پخش کند. یکی از قابلیت هایی که این نرم افزار دارد، قابلیت تنظیم خودکار رنگ تصاویر می باشد، یعنی اگر شما یک فایل تصویری پخش کنید برنامه به صورت خودکار می تواند رنگ بندی آن را تنظیم کند تا بیشترین شباهت را با تصویر واقعی داشته باشد. نرم افزار Zoom Player همچنین قادر است تا با تمام فرمت ها، در صورت وجود، زیرنویس آن را برایتان همراه با فیلم پخش نماید. لازم به ذکر است که این برنامه به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد.
 

 

  
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:13 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 


ower DVD نرم افزاری شناخته شده در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا می باشد. این نرم افزار محصول شرکت معروف Cyberlink می باشد. قدرت این نرم افزار برای تمام کاربران رایانه شناخته شده است. قابلیت پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری، قابلیت پخش انواع دی وی دی ها، قابلیت پخش دیسک های Blue Ray، و همچنین اجرای عکس های مختلف قابلیت هایی است که این نرم افزار توانسته با استفاده از آن ها از سایر رقبای خود پیشی گیرد. در نسخه جدید ارائه شده قابلیت پخش فیلم های سه بعدی (3D) به این نرم افزار اضافه شده است. البته لازم به ذکر است که این قابلیت در نسخه قبلی نیز اضافه شده بود اما در نسخه جدید بر روی این قسمت کار های مضاعفی انجام شده است. Power DVDقادر است تا فیلم ها را با کیفیت HD و Full HD برای کاربران پخش کند. همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه 12 به این نرم افزار اضافه شده است پشتیبانی از دستگاه های شرکت Aplle می باشد. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار را از سایت تک موبایل دانلود کنید.
 

 

            
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:9 ] [ سعیدبالاوندی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم استفاده ی مفید کرده باشید.
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 8646
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نرم افزار پخش كننده DVD با PowerDVD 11 Ultra v11.0.1620.51